Linda's Pruttel

Zoeken

Ga naar de inhoudsopgave

Veel gestelde vragen

Bestelinformatie

Op deze pagina veel gestelde vragen:

1 Mag ik het artikel retour zenden?
2 Op welke manier kan ik betalen?
3 Het bestellen lukt mij niet.
4 Ik wil iets bestellen wat na mijn idee door de brievenbuspost past en dus lagere verzendkosten heeft. Kan dit kloppen?
5 Het artikel is uitverkocht, kunt u deze nog wel leveren?
6 Heeft u ook een winkel die we kunnen bezoeken?
7 Ik heb een bestelling geplaatst, maar nu zie ik nog iets wat ik ook graag zou willen bestellen. Kan dit nog?
8 Ik kom uit Belgie, wat is de levertijd?
9 Hoe werkt het bestellen?
10 Wat zijn de verzendkosten?

1 Mag ik het artikel retour zenden?
Ja, u mag het artikel retour zenden binnen 8 dagen na ontvangst. U moet het artikel als retour aanmelden via info@lindaspruttel.nl Linda's Pruttel zal de retourzending bevestigen, waarna u het artikel kunt terugsturen.Alle retourkosten zijn voor rekening van de klant. Het retour te sturen artikel dient in originele staat, onbeschadigd en ongebruikt te zijn. Het door u betaalde bedrag, exclusief de verzendkosten, zal binnen 14 dagen retour worden gestort.

2 Op welke manier kan ik betalen?
U kunt betalen door het bedrag vooraf over te maken via uw bank, met Paypal of contant bij afhalen. PayPal is 's Werelds meest gebruikte manier om te betalen.


3 Het bestellen lukt mij niet. Dat is geen probleem, u mag de bestelling ook doorgeven per e-mail of via het contact formulier op de website.. Graag onder vermelding van artikel omschrijving, prijs en uw adres gegevens. Ik stuur u de factuur binnen 12 uur per e-mail.

4 Ik wil iets bestellen wat na mijn idee door de brievenbuspost past en dus lagere verzendkosten heeft. Kan dit kloppen?
Onze webwinkel berekent alleen de tarieven voor pakketpost. Als u twijfelt, neem dan contact met ons op. Wij kunnen dan pakketjes per envelop versturen en de teveel betaalde kosten terugboeken. Mocht u de bestelling al betaald hebben en het blijkt achteraf dat het door de brievenbus kan, dan krijgt u het te veel betaalde bedrag retour gestort op uw rekening.

5 Het artikel is uitverkocht, kunt u deze nog wel leveren?
Ja, sommige artikelen kunnen we nog naleveren. Mocht u iets zien wat uitverkocht is, neem dan even contact op. Wij kijken dan of we deze nog kunnen leveren.

6 Heeft u ook een winkel die we kunnen bezoeken?
Nee, wij hebben helaas geen winkel. U kunt de artikelen wel afhalen en eventueel andere artikelen bekijken.

7 Ik kom uit Belgie/Duitsland, wat is de levertijd?
In de meeste gevallen duurt het verzenden naar belgie 24 uur.

8 Ik heb een bestelling geplaatst, maar nu zie ik nog iets wat ik ook graag zou willen bestellen. Kan dit nog?
U kunt dit artikel gewoon bestellen. Stuur even een mail hierover en kies voor afhalen. Er hoeven dan geen extra verzendkosten betaald te worden. Zodra beide betalingen ontvangen zijn, gaat het samen op de post.

9 Hoe werkt het bestellen?
Bij het artikel klikt u op de knop "toevoegen aan winkelwagen". U komt nu terecht bij stap 1 van 4 in het winkelwagentje. (Als u nog meer artikelen wilt bekijken klikt u op "verder winkelen". Het winkelwagentje is terug te vinden links op de pagina onder het artikel menu. ) We zijn nu bij stap 1 van het winkelwagentje. U kiest bovenin hoe u wilt betalen. Met Ideal of vooraf overmaken. Daarna klikt u op de knop bestelling afronden. Hier kunt u uw adres gegevens invoeren en verder gaan naar "bestelling afronden". In de laatste stap controleert u of alles goed ingevoerd is en in deze stap kunt u de algemene voorwaarden nog even doorlezen. Vergeet niet om deze nog even aan te vinken, anders kunt u de bestelling niet plaatsen. Binnen enkele seconde krijgt u een e-mail met de factuur in uw postvak.

10 Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen Euro 6,50. U vind hier een tabel met de verzendtarieven.


Terug naar de inhoudsopgave | Terug naar het hoofdmenu